onsdag 2 oktober 2013

ONSDAG

Ja här sitter jag med en nyuppdaterad iPhone. Bestämde mig för att uppdatera till iOS 7 igen i alla fall eftersom min telefon buggade sig så mycket efter min totala återställning till iOS 6. Nåja, får väl se om jag står ut med det den här gången. Jag tror verkligen att det gör sig bättre på iPhone 5 eftersom skärmen är större, allting ser så tjockt ut på min 4S... 

I alla fall, har spenderat eftermiddagen/kvällen med att göra lite touch-ups på mitt CV. Det är inga stora grejer och det ser i princip exakt ut som det gjorde innan, men med lite småjusteringar. Vet inte om det hjälper egentligen, men det kommer ju garanterat att skilja sig från mängden i alla fall. Det enda som saknas nu är en bild på mig själv. Men under tiden så kom på jag på en annan lösning. ☺ Rätt nöjd som sagt, skulle kunna  vara snyggare i och för sig men det duger så länge. 

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på tv en stund innan hunden ska ut igen. Och imorgon ska jag ära frukost hemma hos lillasyster innan mor och far åker tillbaka till Kalmar. ♥

// So here I am with a newly updated iPhone. I decided to upgrade to iOS 7 after all just because my phone got really buggy after i reset the whole thing back to iOS 6.  Oh well, we'll see how long it takes before I go crazy and change it back again (though I have to admit that I most likely won't do that cuz it's too much work). I do think that iOS 7 looks better on the iPhone 5 though, since the screen is bigger. Everything looks kiinda short and fat on my 4S... 

Anyway, I've spent my afternoon/evening touching up on the design for my resume. Nothing major, it basically looks the same as it did the other day, just a few changes. But either way it'll definitely stand out! ☺ The only thing missing right now is a picture of me but I couldn't find a recent picture where I look normal, so I had to come up with another solution to the banner for the time being. Like I said the other day, I'm pretty pleased with it. I guess it could look better, but this will have to do for now. 

Now I'm gonna crawl into bed and watch some tv before it's time to take the dog out again. And tomorrow morning I'm having breakfast at my sister's to hang out with my parents before they go back to Kalmar. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar