tisdag 15 oktober 2013

MYSTISDAG ♥

I dag har jag städat hela lägenheten, tvättat och haft min syster på besök (som dessutom var snäll nog att köpa en skjorta till mig (en svart med eiffeltorn på, från Gina Tricot ♥). Vi målade hennes naglar med gellack, gjorde pasta med köttfärssås, åt middag framför How I Met Your Mother på Netflix, och satte oss sen i sängen och tittade på Space Jam medan vi åt jordgubbar med vaniljvisp (vi kan eventuellt också ha tryckt i oss några mackor med nutella på ihop med var sitt glas mjölk..). Sjukt mysigt var det i alla fall. Just nu sitter jag i sängen och tittar på The Big Bang Theory medan jag försöker klura ut om jag ska byta bloggportal (ja igen). Hittade en hemsida häromdagen som gör det väldigt lätt att bygga en egen hemsida/blogg. weebly.com heter den. Funderar också på om jag ska ta och byta bloggnamn helt och hållet. Vill ha någon som är fyndigt och beskriver mig och min blogg bra. Någon som har något bra förslag? Nåja, ska klura på det medan jag söker lite jobb såhär på kvällskvisten. God natt. ☺

I've been pretty productive today, I've cleaned my appartment, done laundry and had my sister over (who was nice enough to buy me a really cute blouse, black with eiffeltowers on it, from Gina Tricot ♥). We did her nails with gelpolish, made pasta bolognese, had dinner in front of How I Met Your Mother, and then moved over to my bed to watch Space Jam while eating strawberries (we may also have gotten a few pieces of toast with nutella). It was really nice. Right now I'm in bed watching The Big Bang Theory and thinking of maybe movinig my blog to another website (yes, again). Weebly.com is a website I found the other day that makes it super easy to design your own webpage/blog. I'm also thinking of changing my blog name all together. I want something clever that describes me and my blog, if you have any suggestions I'd be glad to hear them. Anyway, I'm gonna keep thinking about that while I look for a job. Good night. ☺

bild från we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar