tisdag 17 september 2013

TISDAG

Känner att hösten började på riktigt i dag, var så himla skönt att gå ut med hunden och det var lite kallt ute. ♥ Snart dags att lägga upp sommarkläderna på vinden tror jag. Nåja, i dag ska jag sätta mig och söka jobb på "förmiddagen" (vaknade vid 11 så ja, det är fortfarande förmiddag för mig). Har precis skickat in kassakortet till A-kassan hoppas på att få det på banan också snart. ☺
Sen kommer mamma och pappa i eftermiddag också, tänkte försöka dra med min mor på en powerwalk runt djurgården sen. Får väl se hur det kommer gå. 

// Fall has arrived! It was so nice to walk the dog this morning and breathe some cold, fresh air. ♥ Think I should put my summer clothes up on the attic soon as well. Anyway, today I'm gonna spend my morning (I woke up at 11 so it's still morning for me) looking for jobs. I also sent in some papers to the unemployment agency, hoping to get that going soon as well. ☺
And this afternoon my parents are coming. I'm gonna try to get my mom to take a powerwalk with mle around Djurgården when they arrive. We'll see how that goes. 

bild från we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar