fredag 13 september 2013

FREDAG ♥

Vet inte varför, men även om jag är arbetslös och inte har något speciellt för mig på dagarna förutom att söka jobb, så känns det ändå skönt att det är fredag på något vis. Började min dag med att gå 10km med hunden (ja, jag har ordentligt ont i benen just nu men det går över). Känns ganska skönt faktiskt, hunden och jag blir gladare då. ☺ Vet inte riktigt hur resten av dagen kommer se ut, men den började bra i alla fall, fast det är fredagen den 13e i dag. 

// Don't know why, but even though I'm unemployed and don't really have anything specific to do during the days other than look for jobs, it still feels pretty good that it's friday today. I started my day by walking 10kms with the dog this morning (yes, my legs are killing me right now but it'll pass). Feel pretty good about myself. Both me and the dog are happier that way. ☺ Don't really know how the rest of my day is going to play out but it started off pretty good, even though it is friday the 13th today. ☺

bild från we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar