lördag 31 augusti 2013

LILLASYSTER FYLLDE 21 I GÅR

Detta firades såklart. Middag på TGI's och sen utgång (följde dock inte med ut sen efter middagen. Jag gav det ett ärligt försök men det gick bara inte). Tror att hon väcktes också med tårta från Annika och T-pain (nej, inte riktiga T-pain såklart, vi kallar henne så). Tror hon är rätt nöjd. Blir hemmafest ikväll också. Hos mig troligtvis för det är lättare att ta sig hem till mig än hem till Cissi. Så det blir väl någon form av spelkväll kan jag tänka mig. Hemmafester brukar sluta så. ☺

Annars jobbade jag min sista dag på Printline i går. Känns lite udda att inte ha något jobb att gå till på måndag, men det är bara att knata iväg till arbetsförmedlingen. Får se hur det blir med den där USA-resan också. Om det är dåligt med jobb så kan jag lika gärna åka. Jobba som au-pair eller plugga (jag vet, jag gillar inte barn - så hur skulle det gå egentligen? Det vet man ju inte förrän man testat).

// My sister turned 21 yesterday! ☺ That was celebrated with dinner at TGI's and then dancing at some club (I really did try to go to that club and enjoy myself, but I just feel sad/anxiety when I put myself in that situation. But hey, my sister will only turn 21 once so I wanted to give it a shot. Didn't work out though so I went home). I think she also got breakfast/cake in bed from Annika and T-pain (no, not the real T-pain - we just call her that). I think she was pretty pleased with how it turned out. Tonight there's gonna be a house party, probably at my appartment since it's easier to get there by subway/bus/etc. than it is to get to her place. So it will probably end as some kind of game night. House parties tend to end that way. ☺

In other news I worked my last day at Printline yesterday. Feels kinda weird to not have a job to go to on monday. But I'll just have to go to the unemployment agency and get that sorted out. We'll see how it goes with my move/trip to America as well. If I don't get a job here I might as well go for it. Maybe work as an "au-pair" or study (yes I know, I don't like kids - how will that ever work out?! But we'll never know unless I try). 

bild från we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar