onsdag 7 augusti 2013

JAG BLOGGAR DÅLIGT

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga mer nu när jag var hemma från semestern, men det blev liksom inte riktigt så. Nåja, jag har i alla fall hunnit med att fylla år och börja jobba igen sen jag skrev något sist. Födelsedagen började med våfflor, fortsatte på Gröna Lund och avslutades på Jimmys Steakhouse på Söder. Helt okej födelsedag. ☺
Så jobbet då, jag hade över 160 olästa mail och ett berg av fakturor/inbetalningar att gå igenom när jag kom tillbaks i måndags. Har betat av det mesta nu men det tog ett tag. Har såklart saker kvar men jag är ändå rätt nöjd över att ha fått undan såpass mycket. ☺

//I know I said that I'd get started on posting loads of stuff when I got back home, but that didn't really happen (obviously). Anyway, I've celebrated my birthday and started work again. My birthday started with waffles, continued with a day at an amusement park (Gröna Lund) and ended at Jimmys Steakhouse. A pretty good birthday if you ask me. ☺
Starting work again wasn't as exciting. I had over 160 unread e-mails when I got back on monday, plus a giant pile of invoices/payments that needed attending to. I've finished most of it already but it took a while. Of course I still have a bunch of stuff left to do, but I'm pretty pleased with the fact that I managed to finish most of it in two days. ☺

bild via we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar