torsdag 4 juli 2013

MIN HUND KOMMER BADA IHJÄL SIG

Cissi skickade en bild på lilla Ozzy i går, simmandes alldeles själv i poolen. Den hunden kommer att bada ihjäl sig. Han älskar vatten och kommer troligen att bo i poolen hela sommaren. Nu har jag bara fyra dagar kvar innan jag åker, så snart ska jag bada med vovven! ♥
Jag blir så himla glad av att har det så bra. Efter all skit den stackarn gått igenom så får han komma till oss och vara med om en massa saker och bara få vara en normal hund. ☺ Blir alldeles varm i hjärtat. ♥

// My sister sent me this picture of Ozzy yesterday, swimming alone, minding his own business. She said he's gonna drown if he keeps swimming as much as he does, he'll probably just live in the pool all summer. But I only have four days left until I leave, and then I'm gonna throw myself in the pool and play with my puppy! ♥
It makes me feel really good that he's come to my family after everything he's been through, and just be able to be a normal dog and experience things and be happy. ☺ It really warms my heart. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar