onsdag 3 juli 2013

DAGENS MIDDAG

Orkade inte laga riktig middag efter mitt flängande på stan så jag tog naturell yoghurt med jordgubbar och blåbär. Tog lite honung på också för jag var sötsugen. Nu är jag proppmätt. ☺ Ska sätta mig och antingen se på någon film eller kanske spela The Sims? Det var ju ett tag sen... Oavsett så ska jag slappa ordentligt resten av kvällen. ☺

// Tonight's dinner consisted of natural yoghurt with strawberries and blueberris. And just a little bit of honey for sweetness. ☺ Couldn't really be bothered to cook properly tonight so that's what I made. And I couldn't be fuller. So the rest of my evenning will be spent either watching a movie or something or maybe playing The Sims cuz I haven't done that in a while. Either way I'm just gonna relax and not stress for the rest of the evening. ☺


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar