tisdag 4 juni 2013

UNDRAR HUR DET GÅTT FÖR MIN SYSTER

Hennes plan från Gatwick var försenat med 3,5h (om jag inte minns helt fel), vilket lär ha tärt på hennes humör en hel del med tanke på att hon spenderade hela natten på flygplatsen och sen sattes på ett plan som inte lyfte i tid. Allt detta utan att ha ätit frukost... Vågar inte tänka på vilket dåligt humör hon är på. Men det gick säkert bra. Och lite mer än en vecka på Cypern är ju knappast något som inte var värt det. ☺

Nu ska jag jobba vidare här så jag kan ta mig hem och städa.

// Wonder how my sister's doing. Her plane from Gatwick was delayed by 3,5 hours (if I'm not mistaken), which will probably have made her in a pretty bad mood considering that she spent the entire night at the airport and then was put on a plane that didn't take off on time. All of this without her having anything to eat. I don't even wanna think about what mood she's in right now. But I'm sure it all went well eventually, and a little more than a week's vacation in Cyprus is definitely worth it. ☺

I gotta finish up some work so I can go home and clean. xoxo

bild från systers blogg // image from my sister's blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar