onsdag 26 juni 2013

TVÄTTA, STÄDA, DISKA

I går kväll var alltså tvättdag för mig, hade inte tvättat på ca. 2 veckor (säkert mer, vill helst inte tänka på det). Min tvättid började klockan 19 och jag fortsatte tvätta till runt 11 för tiden som jag hade (19-22) räckte inte till. Så vid 11 så slängde jag in det sista i torktumlaren, bokade tvättiden klockan 7 i morse och gick ner och hämtade det sista då. Ska aldrig vänta så länge med att tvätta igen!
Kom inte i säng förrän vid ca. 12 och i dag på lunchen ska jag ner till Fältöversten och ta nytt foto till mitt körkort. Kommer se sådär lagom fräsch och snygg ut. Men det gör ingenting, får leva med det. ☺

// So last night was laundry night, I hadn't done any laundry for like two weeks (probably more, don't really wanna think about it). I started at 7pm and was still going at 11 because the time I'd booked the laundry room for (7pm - 10pm) just wasnät enough. So at 11 I threw in the last load in the dryer, booked the laundry room for today at 7am and went down to get the last load this morning. I'm never gonna go that long without doing laundry again!
I didn't go to bed until midnight, and today I'm gonna go and get a new picture taken for my drivers licence... I'm gonna look sooo pretty and well rested... Or not. But it doesn't matter, I'll have to live with that. ☺

we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar