tisdag 18 juni 2013

SOMMAR INSPO

Sitter och taggar på min semester så det skriker om det. Sitter och letar bilder på sommar och letar lite (obs!! lite) nya sommarkläder. Min syster påstår att jag är shoppingberoende men faktum är att jag har väldigt få kläder som fortfarande passar och som jag trivs i, så lite nya grejer behöver jag faktiskt. 
Nåja, räknar ner dagarna tills jag slutar jobba så jag kan åka till frankrike och bara ligga i solen, bada, läsa böcker och slappa. ♥ 

// I'm browsing images of summer and looking for new summer clothes (my sister says I have a shopping problem, but fact is that I don't have a lot of clothes that fit me right anymore so I do need a few new things). I can't wait for my vacation so I can just lay in the sun, go swimming, read books and just relax for like 2 weeks. ♥ I'm so excited! 

bilder från ginatricot.se // images from ginatricot.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar