fredag 7 juni 2013

DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN PLANERAR

Nä det blir som sagt inte alltid som man tänkt sig. Skulle ju gått från jobbet tidigt i onsdags, sprungit med Andreas och sen gått hem och gjort supergod middag. Så blev det inte. Jag kom ifrån jobbet klockan 18:40, gick hem och gjorde caesarsallad (väldigt god förresten), lade mig i sängen och tittade på film. Inget att klaga över direkt men som sagt inte riktigt det jag hade tänkt mig.

I går så sov jag till 12 (har inte sovit så länge på flera år), gjorde scones till frukost, tittade på en dokumentär om bl.a. Hundstallet, gick en 7km promenad med hunden (som ni ser så kom vi inte hela vägen tillbaka hem för Ozzy blev så trött att han var tvungen att lägga sig i gräset och vila. Så jag avbröt Runkeeper innan jag kom hem. Totalt kanske det var 8km. Men det gör inget. Det blev ju gjort i alla fall. ☺

Things don't always turn out the way you planned. I was supposed to leave work earlier on wednesday, gone running with my brother and then gone home and made myself a really great dinner. But that didn't happen. Instead I left work at 6:40pm, went home and made a caesar salad (really tasty by the way ☺), and stayed in bed all night watching a movie. Not that that's bad, but just not what I had in mind. 

Yesterday I slept til about 12, made scones for breakfast, watched a documentary about Hundstallet (a dog adoption center based in Bromma, Stockholm. Also where I got Ozzy from ☺), and then went for a 7km walk. As you can see we didn't make it all the way back home cuz Ozzy was so tired he had to lay down in the shade and rest. So I had to turn off Runkeeper before we got back. So in total it was probably closer to an 8km walk. But it doesn't matter, at least I did it. ☺



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar