torsdag 13 juni 2013

DET BLIR INGEN SPRINGTUR FÖR PRINTLINE I DAG.

Andreas sa till mig i går att den totala längden som ska springas i den här stafetten som vi preppat för i ca. 3 veckor inte alls var 5km, utan en mil. Delat på endast två personer så blir det jävligt svårt och jobbigt att springa 5km var. Det tar mig liksom en timme att gå/jogga 5km (vet inte hur snabbt min käre bror skulle kunna springa, men troligen inte så fort). Så vi bestämde i dag på morgonen att vi inte deltar. Hade det varit så att vi kunde delat 5km på två personer så hade vi kunnat klara av det på en relativt bra tid, men nu funkar det inte. Så det blir jobb i stället. 

Vad mer? Till helgen så har jag sagt åt min syster att hon ska vara ledig om hon kan så att vi kan cykla runt stan och eventuellt åka och bada/sola på lämpligt ställe. ☺ Bra plan tycker jag. Hoppas hon slipper jobba så vi kan göra det. ☺

// My brother told me yesterday that the total distance of that race that we were supposed to do today wasn't actually 5km (like he said at first), but 10km. If we split that on two people it'd be really hard to run for us. It takes me almost an hour to walk/jog 5km (don't know how fast my brother could run that, but probably not that fast). So we decided this morning that we're not gonna participate. If it'd actually been a 5km run, we could've easily run half of that each and made it to the finish with a fairly good time, but now it's just not gonna work. So we're just gonna keep working instead. 

What else? I'm trying to get my sister to not work this weekend so that we can ride our bikes around town, and also possibly go to swimming/tanning. I think it's a prett y good plan. ☺ Just gotta make sure that she won't work so we can do fun stuff. 

bild från we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar