onsdag 5 juni 2013

ANGELICA BLICK

Alltså jag dör lite för Angelica Blick's hår! ♥ Hon kan ju faktiskt lätt ha Sveriges finaste frisyr. Har länge gått runt och funderat på vad jag ska göra med mitt hopplösa barr nu till sommaren (topparna är så slitna att det faktiskt spretar åt alla håll. Ingen arganolja i världen kan rädda dem) men haft väldigt svårt för att bestämma mig för vad jag ska göra. Men i dag så tror jag faktiskt att jag bestämt mig för att bara sno Angelica Blicks frisyr rakt av. Den är ju galet perfekt! ♥

I died a little bit when I saw Agelica Blick's hair! ♥ She could possibly have the greatest haircut in Sweden. I've thought about what haircut I want for the summer for quite some time (I have so many split ends that no hair treatment oil in the world could save them), but I've had a hard time deciding what I really want and what would suit me. But today I actually think I've decided to just copy Agelica's hair straight off. It's so amazingly perfect! ♥


bilder från Angelica Blicks blogg // Images from Angelica Blick's blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar