onsdag 15 maj 2013

ONSDAG

Onsdag i dag då, halva veckan har alltså redan gått. Skönt, måste städa hemma känner jag men har inte kommit igång än eftersom Cissi bor på min soffa och det är grejer överallt. Får se om jag kommer från jobbet i rimlig tid i dag så jag kan sätta igång med städandet.

Vad mer? Har zebrabyxor på mig i dag. Det händer ju inte så ofta. ☺ Fick "ärva" dem av mamma som tänkte slänga dem när vi skulle flytta förra året. Det fick hon såklart inte så jag tog dem. Ska försöka ta en bild på byxorna lite senare. Nu ska jag jobba. Puss på er!

So it's wednesday, half the week is almost over. Which is great, I need to clean my appartment but haven't really gotten around to it yet since my sister's living on my couch and there's stuff everywhere. We'll see if I get home at a reasonable time today so I can get started on my cleaning. 

What else? I'm wearing zebra print pants today. That doesn't happen a lot. ☺ I got them from my mom since she was gonna throw them out when we were moving last year. Of vourse I didn't let her, so I took them. I'll try to post a picture of my outfit later, but now I'm gonna work. ☺ xoxo

we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar