tisdag 7 maj 2013

CISSI KOMMER PÅ TORSDAG

Japp, lillasyster kommer på torsdag kväll. ☺ Nog för att jag kan tycka att det är svårt att få ordning på livet när jag har nån i lägenheten i princip varje helg, men eftersom jag är ledig på torsdag (kristi himmelfärd) så ska det nog gå vägen. Ska försöka hämta upp bilen också så jag kan hämta henne på Bromma. Hoppas det går vägen.

Något som gör mig så fruktansvärt glad är att det är galet varmt ute i dag. ☺☼ Hade gärna spenderat hela eftermiddagen ute i solen i stället för på jobbet, men så kan man ju inte ha det. Lider just nu av svår frankrike-abstinens. Vill åka dit nu på en gång, packa en väska och lägga mig på stranden med Sasha och snacka skit en hel dag. ♥
Nåja, ska ner på stan och köpa nya Converse i eftermiddag, kanske blir en glass i Kungsträdgården då. Vi får väl se. ☺

Yep, my sister's coming back to Stockholm on thursday night. ☺ I do think it's a bit hard to get my everyday life together when I have her at my appartment like every single weekend, but I still like it when she comes. ☺ Also, thursday is a bank holiday so I've got thursday off. ☺

Another thing that makes me ridiculously happy right now is the fact that it's amazingly hot outside today. ☺☼ I would've loved spending this afternoon outside but that's not happening. 
I'm also suffering from France-withdrawal right now. I wanna go to France like right now, pack a bag of food and spend an entire day on the beach with Sasha. ♥
Oh well, I'm gonna go buy myself a new pair of Converse this afternoon, maybe I'll have some ice cream in Kungsträdgården while I'm at it. We'll see. ☺

we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar