måndag 11 mars 2013

TILLBAKA I STOCKHOLM

Det var en ganska kort men intensiv helg i Kalmar. Landade ca. halv 9 i fredags kväll och åkte vid 17:40 i går (söndag). Men det var mysigt, saknar lite att inte ha familjen här måste jag erkänna (nog för att det är lugnt och skönt utan dem också).
Nåja, min mamma kommer säkert hit när jag ska operera örat för att hjälpa mig med hunden i några dagar (tål inte alla smärtstillande som finns så det kommer bli jobbigt), så henne får jag nog träffa snart i alla fall. ☺

I spent a pretty short, but intense weekend in Kalmar. My flight landed at 8:30pm on friday and I left at 5:40pm on sunday afternoon. But it was nice to spend some time with everyone, I kinda miss having them close by (although I have to admit that it's nice and quiet without them). 
Oh well, my mom's probably gonna come visit me when I have my ear surgery to help me with the dog for a few days (there aren't a lot of strong painkillers I can take so it's gonna be tough), so I'll see her again fairly soon anyway. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar