söndag 3 mars 2013

SÖNDAG

Klockan är bara 20 över 9 och här ligger jag i sängen i pyjamas med färdigborstade tänder och funderar på hur jag plötsligt blivit pensionär.

I morgon ska jag till husläkaren för att titta på örat. Jag är galet nervös, vill ju såklart få bort den där knöljäveln en gång för alla men är jättenervös för det. Läkaren i morgon kommer ju såklart inte att göra något anat än att ge mig en remiss, men ändå. Det är ett steg närmare operationen....

It's only 9:20 pm here and I'm already in bed in my PJ's wondering how I suddenlt became a senior citizen... 

Tomorrow I'm going to see a doctor about my ear, and I'm super nervous. Of course I do want to get rid of it once and for all, but I'm still panicking. The doctor I'll see tomorrow isn't gonna do anything other than refer me to a plastic surgeon who can remove it, but still. I'ts one step closer to actually having surgery....

Hur äcklig är den inte? Den måste bort!! // How gross is this thing?? It has to go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar