tisdag 19 mars 2013

MOTSATSEN TILL EN BRA START PÅ DAGEN

Klockan ringde som vanligt vid 7-tiden, jag tryckte på snooze och halvsov en stund till som jag brukar göra. Trodde jag. När jag vaknade igen, och alarmet inte hade ringt, så var klockan helt plötsligt kvart i 9. Panik utbröt, till slut så hittade jag ett par tights långt ner i byrålådan (nästan alla mina jeans är trasiga, alltså inte riktigt "work appropriate") och en stickad tröja, och kutade iväg så snabbt det bara gick i snön med hunden i släptåg. Nåja, jag är på plats nu i alla fall, alltid något.

My alarm went off at 7 this morning, as it always does, i hit the snooze button and turned over and snoozed for a bit longer. Or so I thought. When I woke up, and my alarm hadn't gone off, it was suddenly 8:45. I panicked a little but eventually found a pair of tights in the bottom of my drawer (I know, I know "tights are not pants", but all my jeans have tears in them so they're not really work appropriate) and a sweater, and ran off to work as fast as I could. Well, I'm here now so it's all good. How was your morning? 

- bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar