måndag 4 mars 2013

MÅNDAG

Jag bestämde mig för att boka en ordentlig tid hos läkaren i stället för att åka i väg under deras öppna mottagning. Kände att det var bättre att åka dit med en bokad tid och få det avklarat på 10 min i stället för att sitta och vänta i en timme. Så jag får väl gå dit någon gång under veckan. ☺

Update: Fick en kvällstid, halv sju den 20e mars. Lite väl långt tills dess kanske men det får jag leva med.

I decided to call the doctor and book an appointment rather than go there during their "drop-in". I'd rather have an appointment and have it over and done with in 10 mins than have to sit and wait there for an hour. Hopefully I'll go sometime this week. 

Update: I got an appointment at 6:30 pm on the 20th. It's a bit too far down the road but I still think it's better than having to wait for like an hour and miss out on work. So the 20th it is! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar