torsdag 7 mars 2013

I GÅR FICK JAG MINA SAKER FRÅN UFFES SAKER & TING

Generellt sett är jag väldigt nöjd. Särskilt med den 3m långa laddsladden till min telefon. ☺ Hörlurarna funkar också bra men jag var lite förvånad över att den lilla fågelholken med nyckelringarna var så väldigt liten (mitt eget fel, jag tittade inte så noggrant på specifikationerna), men den sitter i alla fall uppe i hallen nu. Men mobilväskan var jag faktiskt besviken på, det stod på hemsidan att den skulle bara brun, men den visade sig vara mer orange. Så den tänker jag nog skicka tillbaka tyvärr (den var ju hur bra som helst annars, men jag vill tyvärr inte ha en orange mobilväska). Kanske köper en från Bik Bok i stället, vi får se. 

I eftermiddag går jag hem tidigare för att tvätta, har lite dåligt med grejer att ta med till Kalmar annars. Så spännande blir min eftermiddag/kväll. 

Generally I'm really pleased with the things I ordered a few days ago from "Uffes saker och ting". Especially the 3m charger for my iPhone. ☺ The headset's working really well too, but I was surprised that the bird house/key chain was so small (totally my fault though, I didn't pay too much attention to the specifications), it's still cute though so it's on my wall in the hallway. But one thing I was kinda disappointed with was the bag/case for my phone. It said that the color was brown but when I opened it, it turned out to be more orange. So I'm probably sending that back unfortunately (if it wasn't for the color it was really nice and I would have kept it). I might buy one from Bik Bok instead, we'll see.

This afternoon I'm going home early to do some laundry for my trip to Kalmar tomorrow. That's how exciting my afternoon/eventing is gonna be. 

mobilväska från Bik Bok // phone case/bag from Bik Bok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar