onsdag 27 februari 2013

NU ÄR DET FINT HEMMA HOS MIG ☺

Andreas kom förbi i går och hjälpte mig borra upp några tavlor och en hylla. Det blev så himla fint. ☺ Sen kom Linda också och åt middag med oss, med hallon/blåbärspaj till efterätt (kommer nu behöva äta paj i typ 3-4 dagar framöver men det kanske man inte ska klaga på?).
Det blev himla fint och det var väldigt skönt att äntligen få upp allting från golvet. Tyvärr råkade jag slå ner en ljusstake när jag skulle torka av bordet, får kila till IKEA och köpa en ny på fredag, måste ju ändå dit och köpa bunkar (gjorde smulpajsdegen i min största kastrull i går). Jag är i alla fall väldigt nöjd. ☺

My brother came by my appartment yesterday to help me put up some pictures and a shelf. It's so pretty now. ☺ After that his girlfriend came by and had dinner with us, and we had raspberry/blueberry crumble for dessert (I will probably have to eat pie for like 3-4 days now, but that's something you can't really complain about). 
Anyway, it turned out really nice and it felt really good to finally get everything off the floor. Unfortunately I knocked over one of my candle holders so I'll have to take a trip to IKEA on friday to get a new one. I need to go there anyway to get a bunch of mixing bowls (I made crumble in my largest pot yesterday). But I'm really happy with how it turned out. ☺

- we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar