måndag 25 februari 2013

IKEA ELLER MÖRBY?

Eftersom det är lön och allt i dag så tänkte jag bege mig för att köpa lite nytt smink (behöver ny foundation bl.a.), älskar Åhléns i Mörby Centrum så jag hade eventuellt åka dit och handla. Kanske mest för att det är skönt med omväxling. Däremot så kommer Andreas i morgon kväll och hjälper mig att sätta upp en tavla och en hylla hemma hos mig, tänkte då att vi kunde passa på att hänga upp en spegel också - men då behöver man ha en spegel först...

Jag tror verkligen att det är solen som gör att jag blir så peppad på att göra saker. ☺ Det gör så väldigt stor skillnad när det är fint väder. Oavsett så ska jag i alla fall bege mig till ICA för att handla mat, eventuellt Fältöversten i stället för Mörby för att köpa smink. Men något ska jag göra. 

Since today is payday and everything, I was planning on buying some new makeup (need a new foundation amongst other things), I love Åhléns at Mörby Centrum so I was thinking of maybe going there. On the other hand my brother's coming over tomorrow night to help me put up a few pictures and shelves in my appartment, so I was thinking that he could help me put ut a mirror as well, but the thing is that you kinda need a mirror first... 

I really think the weather is what's making me so excited about doing things. ☺ It makes such a big difference in how I feel when the sun's shining. Either way, I have to go grocery shopping, and I might go to Fältöversten instead of Mörby to buy makeup, but I have to get out and do something! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar