torsdag 10 januari 2013

PÅ MIN ÖNSKELISTA

Någonting som jag har velat ha väldigt länge, som jag fortfarande vill ha, är en digitalkamera. Jag skulle vilja fota vardagliga saker lite mer, det låter ju ganska oviktigt men det är så kul att se tillbaka på. Jag skulle ju kunna ta kort med min iPhone men det gör man inte på samma sätt. Tyvärr har jag fortfarande inte råd att köpa en bra digitalkamera, särskilt inte nu, så det får vänta ett tag till.

Something that I've wanted for quite some time, is a digital camera. I'd like to take more pictures of everyday things, which sounds like it's not a big deal but it's really fun to have and look back on fun things you did. I guess I could take pictures with my iphone but it's just not the same.
Unfortunately I don't have the money right now to get the camera I want, so it'll have to wait for a little bit longer.

- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar