torsdag 10 januari 2013

PÅ JAKT EFTER SÄNGGAVEL

Sitter just nu och letar efter en rejäl sänggavel i metall till mitt sovrum (också något som jag velat inreda med ganska länge, men inte lyckats med eftersom min sänga "bara" är 140). Tyvärr så har det visat sig vara svårt eftersom de flesta sänggavlar görs för sängar som är 160 eller bredare.

Förut i dag satt jag och letade på hemsidor som t.ex. blocket ifall någon har en sänggavel för en 140 säng som de vill bli av med. Letade också på ilovegratis.se (en hemsida lite som blocket där folk lägger upp saker som de vill bli av med, skillnaden är att de ger bort sakerna utan att ta betalt för dem), tyvärr verkar det inte finnas någonstans... Om någon har tips så tar jag gärna emot dem! ☺

I'm trying to find an iron headboard for my new appartment (an iron headboard is also something that I've wanted for quite some time, but failed to find since my bed is "only" 140cm wide). Unfortunately it's proven to be harder than I'd hoped since most headboards are for beds that are 160cm or wider.

Earlier today I was looking at a couple of different websites (such as blocket.se - a website much like e-bay except for swedish, and ilovegratis.se - a swedish website where people post things they want to get rid of, but instead of selling it they're actually giving their stuff away for free), unfortunately I can't find one that would suit my bed anywhere... So if anyone knows of a website or know someone selling a headboard that would suit my bed I'd be really happy to know about it! ☺

-bild via we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar