måndag 28 januari 2013

MÅNDAG

Har haft lite av en bloggtorka här igen pga saker som jag inte vill lägga upp på en blogg som vem som helst kan läsa. Däremot så har jag fått ur mig en del saker som gått och tyngt mig ett tag, så nu känns det bättre. Det kan ju bara bli bättre fr.o.m. nu. ☺

I går (söndag) så åkte jag med mamma och Cissi för att köpa en bokhylla till mig. Först var vi på IKEA och tittade, köpte ljusstakar, lite plastblommor (eftersom jag inte kan hålla en riktig planta vid liv särskilt länge), glas, taklampor osv. Sen körde vi över till Heron City och gick på mio möbler för att köpa en bokhylla. Närmare bestämt den här! ☺ Ska sätta ihop den i kväll tänkte jag. Dessutom fick jag en superfin liten giraff i inflyttningspresent av Cissi. ☺♥ Det börjar verkligen ta form där nu och jag är så fruktansvärt nöjd! ♥♥♥

I've had a bit of a drought on the blog for a while, for reasons that I don't wanna post on a public site where anyone and everyone can read it. But I've gotten some things off my chest that have been weighing me down for quite some time so now I'm feeling a lot better. Things can only go up from here. ☺

Yesterday (sunday) I met up with my mom and Cissi to go and buy myself some things for my appartment. We started off at IKEA, we bought a couple of lamps, some candle holders, a few fake flowers (since I can't keep real flowers alive for too long), glasses etc. After that we drove over to Heron City (it's like a shopping mall but with a cinema complex, bowling alleys, restaurants and shops) to go to mio and get myself a bookshelf. This one to be exact. ☺ We're gonna attempt to put it together tonight. 
I also got a really cute giraffe as a housewarming gift from Cissi. ☺♥  Things are really coming together and I'm so excited! ♥♥♥

- we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar