måndag 14 januari 2013

HELGEN, KUNGENS KURVA OCH INFLYTTNING

Det går framåt i alla fall. Nu är alla kartonger som är mina upp-plockade, det är nog 5 kartonger kvar med de är mammas och pappas.

Cissi och jag spenderade helgen med att fixa i ordning hemma hos mig - plocka upp grejer, få undan allting där de ska vara. I går (söndag) åkte vi till IKEA och skaffade fler galgar, tittade på lite bänkar/hyllor att ha i hallen osv. Hittade dessutom en sänggavel som jag tycker om och som passar till min säng. ♥ Tyvärr kostar den ca. 10.000:- så det ligger ganska rejält över budget.

Kom dock fram till att vi måste tillbaks i dag för att köpa fler saker. En verktygslåda bl.a.
Får väl se om vi åker ut igen i dag eller inte.

Everything's moving forward at my place. All the boxes are unpacked except for about 5 that actually are my parents' boxes.

Me and my sister spent this weekend unpacking and organizing everything at my appartment, and yesterday (sunday) we went to IKEA to buy clothes hangers and look at benches for my hallway.
I also actually found a headboard that I really like and that actually fits my bed. ♥ Unfortunately it costs about 10.000 sek (approx. €1.000) so that's a lot over my budget right now. 

We actually figured out that we need to go back today cuz I need to buy some more stuff (a toolbox amongst other things). So we'll see if we have time to go back today or not. 

- bild via we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar