onsdag 9 januari 2013

GÅRDAGEN, PAPPAS FÖDELSEDAG

I går fyllde min far hela 63 år! Detta firades hemma hos min bror, och jag måste säga att det blev riktigt lyckat! ☺ Pappa var väldigt nöjd och glad. Däremot så satt vi hemma hos Andreas till klockan var 11 på kvällen, vilket innebar att jag inte var hemma förrän 12, somnade inte förrän kl. 01 ungefär och sen upp igen vid 6-tiden. Måste nog inte berätta att jag är helt slutkörd i dag. Det blir nog att gå och lägga sig tidigt i kväll.

Känner att det har varit dåligt med bloggandet här men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork att dra igång och skriva inlägg när jag bara jobbat. Vi tar igen det snart! ☺

Yesterday was my dad's birthday, he turned 63! We celebrated by having dinner at my brother's, and I have to say that it went really well! ☺ My dad was really happy. On the downside we didn't leave until about 11pm meaning I didn't actually get home 'til 12pm and didn't fall asleep 'til about 01am. And also I had to get up again at around 6-ish. Don't think I need to tell you how tired I am today, but "the show must go on", right? Just gotta go to bed early tonight. 

I feel like I've been bad at updating lately but I haven't really had the time or wanted to put in the effort to write when I haven't done anything other than work. I'll get back on track soon! ☺


- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar