onsdag 23 januari 2013

FASHIOLISTA & SUPER MARIO GALAXY

Som den uppmärksamme säkert redan märkt så har jag lagt till mina s.k. "loves" från Fashiolista.com här på vänster sida (←) för den som är intresserad av vad jag tycker om för mode/har för stil på kläder, smycken, iphone skal osv. ☺ Personligen så tycker ju jag att jag har den bästa sidan där, men det tycker väl alla om sin egen stil/sida.

I går kväll kopplade jag in Ms Nintendo Wii i min tv, så jag och Cissi spenderade kvällen med att sitta i sängen, äta godis och spela Super Mario Galaxy. ☺ Eller, Cissi spelade och jag tittade på, men det var trevligt ändå.

Pappa har också satt upp gardiner hemma hos mig så nu börjar det faktiskt kännas som att man vill bo där. Nu ska bara bokhyllor upp och sen anser jag att jag är färdig! ♥

As some of you may already have noticed, I just added my "loves" from fashiolista.com to the left (←), in case you'd be interested in what kind of styles I like when it comes to clothes, jewellry, iphone cases and so on. ☺ Of course I think I have the best likes on that entire website, but who doesn't? 

Last night I plugged in M's Nintendo Wii, so me and Cissi spent the evening eating candy and playing Super Mario Galaxy. Well, she was playing and I was watching her play. It was still nice though. ☺

My dad also put up curtains so it's actually starting to look like a place where you'd wanna live. The only thing left now is a bookshelf or shelves in general, after that I think I'm pretty much done. ♥

- we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar