onsdag 30 januari 2013

DRÖMHÅRET

Tänk att det här med hår ska vara så fruktansvärt svårt! Jag gick ju som bekant till frisören innan jul och bad om att göra en ombre-färgning och kom ut med ett hår som hade samma nyans över hela. Detta trots att jag var hos samma frisör några månader tidigare och den gången fick hon till det ganska bra. Jag har nu gått runt och varit ganska missnöjd med min hårfärg i några månader och känner att det är dags att göra något åt det!
Någon som jag tycker har fantastiskt fint hår är Hanna Montazami. ♥ Så fruktansvärt fint och övergången från mörkt till ljust är helt perfekt.
Finns det någon som har tips på en bra frisör i närheten av Gärdet som är duktig på färg?

I've come to think about how important hair is when it comes to feeling good about yourself. As you may know I went to the hairdresser a while before christmas to get an "ombre-dye" but walked out with the same color hair all over. Which was strange considering that I'd gone to the same hairdresser a few months earlier and that time she managed pretty well! 
So now I've walked around with a haircolor, that I'm not happy with, for a few months and I feel like it's time to do something about it.
A person who I think have the most amazing hair is Hanna Montazami. ♥ Her hair is absolutely gorgeous and the fade from dark to blonde is perfect!
So does anyone know of a good hairdresser that's great with coloring? Preferably close to Gärdet. 

- we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar