tisdag 1 januari 2013

1a JANUARI 2013

Nytt år, nya möjligheter. Är det inte så det brukar låta? Nåväl, nyårsafton var inte så hemskt tråkig som jag först hade trott att den skulle bli. Jag var lite deppig eftersom jag planerade att vara hemma på nyår, men fastnade i Kalmar i alla fall. Lyckligtvis så slutade året ganska så bra i alla fall. ☺

I morgon så beger jag mig hem igen, pappas bil startade inte i dag så vi fick hjälp av pappas granne att bogsera bilen till en mekaniker. Om bilen fungerar i morgon så åker hela familjen bil tillbaks, om den inte startar så åker Cissi och jag buss hem. Oavsett vad så kommer jag hem igen i morgon, och jag måste medge att det kommer bli jätteskönt. ☺

A new year brings new possibilities, isn't that what people always say? Anyhow, new years eve wasn't as boring as I thought it would be. I was a little bit depressed about not going back to Stockholm since I'd made plans, but it really wasn't that bad. The year ended on a pretty good note anyway. ☺

Tomorrow I'm going back to Stockholm, my dad's car didn't start today so he got his neighbour to help him tow it to a mechanic. If the car starts tomorrow we're all going back by car, if not me and Cissi are going back by bus. Either way, I'm going home (gotta start organizing my things so that I'm ready to move), and it feels pretty nice to be able to sleep in a proper bed. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar