söndag 2 december 2012

RECENSION, REJTA.SE

Så jag tjänade ca. 28kr på mina två senaste recensioner på rejta.se, alltså tänker jag fortsätta med detta ett tag framöver! ☺
Här kommer mina senaste två recensioner:

So I actually made about 28sek from my last ratings on rejta.se, so I decided to keep posting those for a while. 
Here are my latest two reviews:


Extremt duktig och prisvärd veterinär. Blev tipsad om honom via vår uppfödare och har aldrig gått någon annanstans sen dess. Han är fåordig men korrekt & kunnig. Andra veterinärer kan kännas som att de bara är ute efter att tjäna pengar, här märks det tydligt att han bryr sig om djuren. Dessutom tar han inte hutlöst betalt för sitt arbete. Inget extra snack och väldigt mycket verkstad. Så länge jag bor i Stockholm kommer jag aldrig att byta veterinär!



Ett jättemysigt köpcentrum där det inte är jättemycket folk. Man slipper trängas och tycka att det är stökigt och jobbigt. Dessutom har de (enligt mig) Stockholms absolut trevligaste Ica butik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar