torsdag 27 december 2012

MELLANDAGS REA ♥

Jag älskar Kalmar när det kommer till shopping. Det låter märkligt med tanke på att det är en så pass liten stad, det finns inte överdrivet många affärer här men de som finns har i princip rea året om! ☺ Så nu i mellandagarna är det extra rea i princip överallt. Jag var inne på Bik Bok i går och haffade en hel del fina plagg. I morgon ska jag ge mig ut och köpa Orly Smart Gels nagellack. Bestämde mig innan jul att jag skulle köpa det till mig själv om jag inte fick det i julklapp (men med tanke på vad jag fick så kan man verkligen inte klaga!).

Tyvärr så kommer jag inte åka hem till nyår som planerat, och jag såg verkligen fram emot att fira nyår hemma. Men man kan ju inte få allt. Nu ska jag och syster ta ut hunden, sen kanske jag skulle ta lite bilder på mina reafynd?

I love Kalmar when it comes to shopping! It sounds strange seeing as it's such a small town, there aren't that many stores here but the ones they have pretty much have a year-round sale! ☺ So now in between christmas and new years there's an even bigger sale in more or less every store. I went into Bik Bok yesterday and found a bunch of pretty neat clothes. Tomorrow I'm gonna head off to buy myself the Orly Smart Gel kit (that I wrote about like a week ago). I decided before christmas that if I didn't get that from my parents I was gonna buy it myself as a gift to me. ☺ 

Unfortunately I'm not going back to Stockholm for new years as planned, and I was really looking forward to new years. But I guess you can't get everything you want. 
Anyway, me and Cissi are gonna take Ozzy for a walk and maybe after I could take some pictures of my new clothes? 


- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar