torsdag 29 november 2012

NAGELLACKSHYLLA

Som alla säkert redan förstått så har jag nagellacks-mani och är verkligen besatt av nagellack. Därför kommer jag att (när jag får en egen lägenhet) sätta upp en hylla på någon vägg där jag kan ha alla mina fina nagellack! ♥ Det här är såklart något som jag planerat ganska så länge, men eftersom jag varken har en egen lägenhet eller hittat den perfekta hyllan så har hela projektet lagts på is. Men jag satt nu på morgonen och kollade runt på diverse hemsidor och sökte efter nagellackshyllor, och då hittade jag en jättefin hylla! Nämligen den här:

As everyone has probably already figured out, I am completely obsessed with nailpolish (I currently own like 80+ different bottles of polish). So because I love nailpolish so much I have decided that (once I have my own place to live) I want to put all my nailpolish on a shelf, partly so that they're organized rather than just stuffed into a bag that's big enough to fit all of them, but also so that they're up on display. This is something I've thought about/planned for quite some time, but since I don't actually have a place of my own yet, or found the perfect shelf, the whole idea has been put on hold. But this morning I was looking at different websites searching for nailpolish racks and I found a really great shelf! This one:


- bild via amazon.com - 

Det är egentligen en kryddhylla, men jag tror att med lite modifiering så skulle den kunna vara den perfekta nagellackshyllan! ☺

So it's actually a spice rack but I think that with some changes it could be the perfect nailpolish-display. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar