måndag 19 november 2012

MÅNDAG

Måndag i dag alltså. Sitter på kontoret och försöker lära vår nyanställda Biet System (om man nu, mot förmodan, skulle vara lite nyfiken på vad det är för ett system så kan man klicka på länken. Men det är nästan så att jag råder er att låta bli). Hittils har det i alla fall gått bra. ☺ Jag var lite orolig eftersom hon inte hade någon datavana, och systemet vi jobbar i inte är det enklaste och mest logiska att förstå, men det har trots allt fungerat bra hittils. Alla är vi barn i början som det så fint heter.

Senare ska jag eventuellt åka tillbaka till Danderyd med bilen, eller så gör jag det i morgon i stället. Har inte bestämt mig än. De ska titta mer på växllådan (den krånglar fortfarande) och fixa vindrutetorkarna. Hoppas den blir bra sen. Jag åker ju nästan inte bil alls längre eftersom jag tar pendeln och tunnelbana till och från jobbet, men bilen är bra att ha när man ska åka och storhandla t.ex. 

Någor jag definivt ska göra när jag kommer hem är att byta om och titta på Suburgatory igen. Det är en jättemysig serie. Ska kolla mer på New Girl också så småningom, men en serie i taget! ☺

- bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar