måndag 5 november 2012

MÅNDAG IGEN

Inte så att jag hatar måndagar egentligen, men det är extra motigt att kliva upp ur sängen på morgonen när regnet smattrar lätt mot fönstret och det är så himla varmt och mysigt under täcket. Egentligen så hade jag velat vara hemma hela dagen, målat om naglarna (ja, jag målade de i går men råkade sabba alltihop när jag tog ett bad sen), sett på film och myst i sängen. ♥

Dessvärre var jag tvungen att hasa mig upp ur sängen och dra till jobbet som alla andra. Det är inte så hemskt som det låter, det är det verkligen inte, men just i dag hade jag så gärna legat kvar i sängen.

Hur som helst, såg på Facebook förut i dag att Head Spot i PK Huset har fått in en ny "mirakelprodukt" (inom situationstecken för att jag inte vet om jag tror på sådana) som ska få håret att växa. Måste ändå erkänna att jag är rätt sugen på att kila ner dit och köpa lite bara för att testa, varenda cm på mitt risiga hår är så välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar