torsdag 22 november 2012

DRÖMMAR OM HÅRFÖRLÄNGNING

Jag har alltid velat ha långt hår. Ett tag så hade jag det, men under den perioden så blekte jag mitt hår väldigt mycket. Det slet något fruktansvärt på mitt hår, så nästa gång jag gick till frisören så bad jag henne att "klippa bort allt som är slitet". Vilket hon också gjorde (jag ångrar mig djupt). Detta var säkert två år sedan, minst. Och mitt hår har fortfarande inte blivit långt igen. Så vad är lösningen på detta fåfänga problem jag har? Jo, hårförlängning! (info om olika typer av hårförlängningar går att läsa HÄR!)

Det enda problemet med detta är att det är ganska så dyrt, och att jag är ganska så pank. Tips på julklapp kanske? Under tiden så får jag gå till frisören och göra om min ombre-färgning som jag gjorde för någon månad sedan, så får man i alla fall en liten förändring.

Här följer nu några bilder på mitt långa hår (som jag saknar jättemycket, tur att hår växer ut!☺)

1 kommentar:

  1. Hej Helena!

    Hårförlängningar behöver inte vara så dyrt :) Jag kan tipsa om www.extensionstore.se som säljer super bra hårförlängningar!

    SvaraRadera