torsdag 8 november 2012

DAG 28 - DET HÄR SAKNAR JAG

1. Tid till att göra saker som jag tycker om. Det finns väldigt lite tid över för någonting annat än att jobba just nu. Vilket jag tycker är galet tråkigt.

2. Ross

3. Frakrike. Jag vet att jag var där förra julen, men det känns som att jag inte varit där på flera år. Jag skulle verkligen vilja ta en månad eller så ledigt och bara åka iväg någonstans. Egentligen kanske jag saknar solsken och värme, vad vet jag. Men något är det eftersom jag inte är på topp mentalt just nu.

4. Min kropp som den såg ut förut. Jag vet att de flesta jag frågar säger att jag är snyggare som jag ser ut nu, men det hjälper inte så mycket eftersom jag mådde mycket bättre (rent kroppsligt, mentalt är en helt annan sak) då.

- bilder från min facebook - 

Sen finns det ju såklart en drös med andra saker jag saknar, hela min familj t.ex. men de (och Ross) träffar jag ju över jul. Men det jag saknar mest just nu är nog lite tid för mig själv och ledighet. Jag är så fysiskt och mentalt trött att jag är sur på nästan allting just nu, minsta lilla grej kan störa mig något otroligt. Förhoppningsvis så går det över. 

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar