lördag 6 oktober 2012

LÖRDAG

I dag åkte min bror till Turkiet och mamma, pappa och Cissi (och Ross! ♥) kom till Stockholm. Jag var också hos frisören och fixade frisyren. Bilder på det får bli vid ett senare tillfälle, tog med mig bilden från förra inlägget på Whitney Port och jag måste säga att det blev ganska lyckat. Det kanske skulle kunnat vara liiite ljusare längst ner på topparna, men det blev bra ändå och jag är nöjd! ☺

Sen promenerade jag bort till Gallerian och mötte upp Cissi som skulle byta ett par skor. Gick runt i affärer och tittade. Vi köpte var sin jättefin och jättemysig halsduk från Monki. ♥ Köpte en tröja från Gina Tricot också. Avslutade dagen med middag hos familjen i brorsans lägenhet, mycket trevligt. Och Cissi fick sin efterlängtade Caviar Manicure som jag köpt åt henne. Så den där 30-dagars listan får vänta tills i morgon. Då ska vi fika med Ella! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar