söndag 7 oktober 2012

FÖRKYLD!!

Sitter här i sängen med hunden i knät och en papperstuss i näsan och spelar "Puzzle Agent". Ett peka/klicka spel där man ska lösa mysterier och grejer.

I dag var jag och Cissi på stan. Egentligen så skulle vi ha fikat med vår kusin, men hon hade väl råkat dubbelboka eller nåt eftersom hon smsade någon timme innan vi skulle möta henne så vi fick gå en sväng på stan själva. Inte helt fel det heller. Men eftersom jag är förkyld så gick det inte fort när vi traskade runt på stan. Men det var mysigt. Det var jättefint väder i dag också! ☺ Blir så himla glad av det. Tänk vad lite solsken kan göra för humöret!

Tyvärr så orkade jag inte vara på stan i mer än några timmar, men det räckte ju alldeles utmärkt. Köpte en fin tröja på Bik Bok för halva priset. Alltid något.

Nu ska jag spela vidare och trycka i mig halstabletter och nässpray så att jag kan pallra mig till jobbet i morgon.

- Ozzy "hjälper" mig vid datorn - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar