tisdag 23 oktober 2012

FJÄLLRÄVEN

I dag har jag köpt en jacka av fina kusin Ella. ☺ Hon ville bli av med sin gamla Fjällräven Greenland och jag behövde en höstjacka. ☺ Win win kan man säga. Så jag är nu en glad ägare av en svart Greenland jacka (som jag funderat på att köpa en sprillans ny i ca. två år, men känt att ca. 2.500:- är lite väl dyrt för en jacka som inte är varm nog att använda vintern ut). Dessutom betalade jag henne 800:- ett klart bättre pris. Jag är nöjd och hon är nöjd. Känns bra. ♥

Ska skriva mitt "dag 17-inlägg" i morgon istället, har inte orkat i dag helt enkelt. Kom hem vid halv åtta efter att ha haft ett långt lönesamtal med min bror, så jag lade mig på sängen och tittade på Big Bang Theory när jag kom hem, och nu är det sova som gäller.

- bild från fjallraven.se -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar