tisdag 11 september 2012

TISDAG

Började dagen med att försova mig lite (hunden blev rädd för nåt i natt och satt och gnydde/skällde/morrade åt något som inte fanns, fick inte sova så mycket) och att sitta i bilkö en stund. Fast det gick ganska så bra ändå. Passade på att prata i telefon lite med min mamma, har inte pratat med henne på jättelänge. ♥

Ska kila ner på Fältöversten sen efter jobbet tänkte jag. Det är lite lättare när man kan lämna hunden i bilen. Tror också att jag ska köpa ett antiskall halsband till honom, kan vara bra att ha på buss/tåg (eller i bilen för den delen! Så att han inte skäller på alla som åker moppe eller motorcykel). Vet inte om det är så effektivt, om det gick att få honom att sluta jaga sorkar också när man ändå är igång så skulle jag vara såld på en gång.

Ska stöka undan det sista nu så jag kan dra härifrån snart. Bjuder så länge på en bild på jycken som lyckats få nåt papper att fastna på nosen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar