söndag 23 september 2012

SÖNDAG

Har precis tittat klart på kvällens avsnitt av X-factor på webb-tv och ska alldeles strax ta ut hunden för sista promenaden för kvällen. 

Den här helgen har ägnats åt att återhämta sig, känns ju sådär halvbra att jag åkte på magsjuka kvällen till torsdag men nu är det över i alla fall. ☺ Har också passat på att fixa en inköpslista inför storshopping av mat på tisdag (tisdag = lön) och fixat till mitt CV lite så att jag kan försöka söka fler jobb. Tyvärr är den fortfarande tre sidor lång, men det får duga. 

Har faktiskt haft lite "söndagsångest" i dag. Vissa människor blir ju peppade av att helgen är slut, "ny vecka, nya tag" du vet. Jag är inte en av dem. Särskilt inte när jag vet att jag kommer mötas av en sisådär 50+ mail när jag kommer in i morgon. Nåväl, ska inte tänka mer på det nu utan ta ut hunden och gå och lägga mig. 

God natt. ♥


- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar