fredag 21 september 2012

MAGSJUK

Detta är anledningen till dåligt uppdaterande de senaste dagarna. Blev magsjuk natten till torsdag, har legat med feber och frossa och mått allmänt dåligt. I går var det riktigt illa, idag mår jag bättre! ☺

Sitter i sängen med hunden (som knappt lämnat min sida de senaste två dagarna när jag mått dåligt ♥) och tänkte titta på något program på typ kanal5play eller något. Tittade på Svenska Hollywoodfruar i går, och herregud vad hon är vidrig Gunilla Persson! Var det någon som såg "musikvideon" som hon producerade åt sin 9-åriga dotter? Man blir ju rädd nästan. Hon verkar fruktansvärd, men det allra bästa är ju att hon verkar tro att hon är helt fantastisk. Däremot ska hon ha lite cred för att hon pratar flytande spanska (blev lite förvånad där faktiskt) men det är väl typ allt.

Hur som helst, har försökt ladda batterierna idag och faktiskt lyckats få i mig "riktig" mat (okej, två rostade mackor, men ändå! Bättre än ingenting).
Nu ska jag titta på Efterlyst. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar