lördag 1 september 2012

LÖRDAG 1:a SEPTEMBER

Det bästa med lördagar är utan tvekan att man inte behöver göra någonting över huvud taget. Här ska visserligen tapetseras idag men det är nog bäst att låta grabbarna göra det själva, jag och hunden kan ligga i sängen och titta på film istället. ☺

På tal om något annat så har jag lyckats packa ner min bankdosa i en kartong markerad "övrigt" som står på ett oåtkomligt lager någonstans i Stockholm. Mycket opraktiskt eftersom jag har försäkring för mig och hunden att betala. Känns inte som att det är en bra grej att gå runt och ha obetald, så jag får pallra mig till banken och fixa en ny dosa/betala mina räkningar och försäkringar på plats på måndag. Jobbigt extra moment, men så går det när man är lika virrig som jag är. 

Men nu kan jag inte skriva mer eftersom det ska ätas rabarberpaj (som jag har bakat! ☺). 

- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar