onsdag 19 september 2012

EXPERT HAR KONKAT!

Fick idag veta att butikskedjan expert har gått i konkurs. Begav mig därför ganska så omgående ner till Fältöversten för att köpa en platt/locktång till halva priset (har länge velat ha en babyliss icurl men tyckt att den är alldeles för dyr för att gå och köpa bara sådär). Och när jag väl kommer ner till butiken så är det stängt! De borde skämmas.

Det fick bli lite leksaker till hunden istället. Köpte ju en leksak till honom förra veckan som jag hade tänkt att han skulle ha och bära på när vi är ute och går, så att han får en uppgift och något att göra, men den började han tugga på inomhus för typ två dagar sedan så nu är den inte hel längre så jag köpte en ny. Sen köpte jag en "Trixie snack ball" också. ↓ En mjuk gummiboll som man kan stoppa godis/mat i som sen rullar ut. ☺ Jättebra grej.

Så plattången får vänta, men det känns ändå helt okej. Nu ska jag ta ut hunden och sen sova. ♥



- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar