torsdag 27 september 2012

BABYLISS ICURL

Japp, jag gjorde som min syster tyckte och lade en beställning på en Babyliss iCurl platt/locktång på Lyko.se, det blev lite nagellack också såklart. Kunde inte låta bli. ☺

Såg en annan superbra grej på Groupon också... En timmes tatueringstid för 199:- !! Jag har ju väldigt länge gått och funderat på om jag ska slå slag i saken och göra min efterlängtade tatuering. Jag har ju motiv och allt helt 100% klart för mig. Jag vet precis vad och var jag vill ha den. Det som saknats är pengar. Det är dyrt att tatuera sig, plus att jag tänkt att jag skulle gå ner i vikt och fira det med en tatuering när jag når målet (igen). Men när en sån här grej dyker upp så funderar man ju på om man skulle ta och göra det lite tidigare, som min syster sagt: "det gör säkert lite mindre ont när man har lite hull"..

- bild via we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar