fredag 28 september 2012

ÅH DENNA BESLUTSÅNGEST!

Nu har jag suttit sedan i morse och funderat över det här erbjudandet från Groupon... Att köpa eller inte köpa??! Tror att det gäller i ett år från det att man köper dealen, då har man ju tid på sig, och 199:- det är ju liksom två Opi nagellack mindre om man ser till vad jag lägger pengar på varje månad. Åh denna ångest!! Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har ca. 10h kvar på mig innan dealen går ut, måste ju inte bestämma mig nu, men skulle gärna ta emot lite råd här!


- bild via we♥it -

1 kommentar:

  1. så fint!! Vill ha en tatuering, men vet inte vad jag ska tatuera ^^

    P.S Var gärna med i min tävling! :D Allt du behöver göra är att kommentera det här inlägget:
    http://adaras.se/2012/september/tavling-vinn-ett-par-damn-heels-i-din-favoritfarg.html#comment

    SvaraRadera