söndag 26 augusti 2012

SÖNDAG & BRUNCH

Har sovit bort hela eftermiddagen idag. Men kl. 12 så var vi och åt brunch inne i stan. ☺ M's mamma gav oss det i julklapp (väldigt förutseende mamma tycker jag eftersom vi inte var tillsammans då). Hur som helst, det var en ganska bra start på dagen. God mat var det också, och inte direkt någonting som man skulle unnat sig om man hade behövt köpa det själv. Vi var på Kung Carls bakficka.

Vi hade tänkt gå en sväng på stan också eftersom jag skulle fixa lite grejer att skicka till Cissi eftersom hon fyller år på torsdag, men det började ösregna så jag får fixa det imorgon efter jobbet istället.

Sen sov jag bort nästan hela eftermiddagen. ☺ Det regnade så mycket att det nästan skulle kunna klassas som ett franskt regnväder. Jättemysigt. ♥ Sen tog jag en halvtimmes promenad med hunden när regnet gjorde uppehåll. Och nu ska jag vika ihop handdukar och lägga på en hylla i badrummet.


- bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar