tisdag 7 augusti 2012

FÖRSTA ARBETSVECKAN

Trodde att det skulle vara tusen miljoner saker att göra såhär efter semestern, men faktum är att jag har hunnit stöka undan varenda grej utom fyra ordrar som jag är osäker på (det gjorde jag redan igår, ska gå igenom det sista med bror min när han kommer tillbaka), kontrollerat leverantörsfakturor och städat undan en jättemegahög med papper. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu...

En liten uppdatering om mitt liv i övrigt: vi har äntligen lyckats få en familj att vilja hyra vår lägenhet, detta innebär att jag kommer att (det var fanimig på tiden) flytta hemifrån. Lägenheten ska vara tom och inflyttningsklar den 24e augusti. Känner pressen eftersom jag inte har någonstans att bo, resten av familjen flyttar ju till Kalmar. Någon som har tips på lägenheter till uthyrning? Nog för att det finns back-up planer när det kommer till vart jag ska bo någonstans, men jag vill ju hemskt gärna bo själv, ha någonting som är mitt och bara mitt. ♥ Tur att vi redan packat i princip allting som vi äger och har förutom sådant man använder på daglig basis, så det kan ju inte ta alltför lång tid att packa allting (men var i hela friden ska jag göra av alla mina kläder???).

Nä, nu ska jag ta ut hundarna och sen är det lunchdags. Kanske rent av kan sluta tidigare idag (tvivlar dock på det).

Puss & kram.


- bild via google - 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar